Post by inphalanetemb on Feb 3, 2022 8:11:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Smash Hit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Smash Hit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oikeaa rahaa ilmaiseksi ▞▞▞
▞▞▞ Smash Hit 2022 version ▞▞▞
Se on todella hyvä peli (ei mainoksia, ilmainen, hyvä laatu, mahtava pelattavuus), mutta tarkistuspisteet eivät ole ilmaisia? Kestää ikuisuuden päästä numeroon 6, enkä voi käyttää tarkistuspisteitä. Se saa minut vähän vihaiseksi, tiedätkö? Ja vaikka tämä on hieno peli, se saa minut hulluksi.
Alkoi aika tappamisesta..... Mutta myöhemmin peli alkoi tappaa minut ajan sijaan mainosten takia... Sitten te vain kerjäätte rahaa.
Mahtava peli. Mutta rakkaudestani ostin premiumin kahdesti, eikä mitään tapahtunut, kuin rahat katosivat. Palauta ostovaihtoehto ei myöskään auta.
Ihan hyvä mutta siirtää ladata
Blade Smash
Todella hyvä peli. Ei mitään ongelmia ja hyvä yhteys pelaa sitä! Todella hauskaa ja nautinnollista pelata. Yksi asia, jonka muuttaisin, on suurentaa pallon maksimikokoa 10:een, jos lyöt kaikki sirpaleet peräkkäin 100 kertaa peräkkäin.
Smash Hit tuotteessa Gear VR | Oculus
Paras peli ikinä! (:
Se on upea, mukaansatempaava peli upealla soundtrackilla. Ostin premium-version, mutta olin pettynyt, kun tajusin, että tasoja oli vain 11. (Olisi pitänyt lukea kuvaus paremmin.) Odotin paljon ainutlaatuisia tasoja erilaisilla ääniraidoilla. En oikein pitänyt infinity-tasosta lopussa toistuvan ääniraidan takia. Premium on kuitenkin erittäin halpa, joten ehkä uusia tasoja voitaisiin lisätä lisäostolla. Myös tähtäys moninpelitilassa on todella pois päältä.
Tämä pelihalli on fyysinen ja kaikki sen muodostavat osat ovat sopusoinnussa. Joka kerta, kun pelaaja yrittää heittää palloa, hänen on laskettava lentorata
Kivaa ajankulua, mut yks tähti pois koska ei checkpointteja ku pitää ostaa Premium et saa checkpointteja. MEDIOCRE PARAS! (tosi taitava tekeen pelejä)
Hienoa, mutta kun voitat pelin, joudut maksamaan kaikista muista tiloista
Pallot eivät riitä, kun saavutat korkeamman tason, pallomäärät ovat samat.! Myös kun menetät yhden mahdollisuuden, 10 palloa katoaa välittömästi. Ei sen arvoista.
Hyvä peli, mutta se vaatii liikaa asiakkailtaan, koska sillä ei ole hyviä voittoja tai päivityksiä, koska he eivät voi päivittää mitään, koska en usko, että kukaan säilyttäisi tätä peliä kännykässään pelattuaan muutaman kerran. ja turhaudut kun aloitat alusta alusta ja lopulta poistat sen..... Varmasti iso pyyntö tälle pelille... Ei voi muuta kuin
Iha jees en oo varma?
Erittäin hauska peli, mutta siitä puuttuu päivitykset ja vaiheet. Pelin tavoitteena on murskata lasia palloilla. Se näyttää kuitenkin todella peliltä, jonka voisin tehdä noin 4 kuukaudessa JATKUvilla päivityksillä.
Kaiken kaikkiaan se on todella hauskaa pelata ja tarjoaa mukaansatempaavan kokemuksen, mutta tunnen itseni huijatuksi, kun nuo lasipaneelit liukuvat suoraan edessäni jättäen kirjaimellisesti nolla aikaa reagoida ja menettää palloja vain koska...
Hieno peli, mutta mikrotransaktonien pakottamisen vuoksi annan tälle kaksi tähteä
Antaisi sille tähtiä, jos sillä olisi uudempi päivitys ja enemmän tasoja pelattavana.Olen saanut valmiiksi kaikki mahdolliset pelitilat ja koska peli on niin koukuttava, alkaa tylsää aloittaa se alusta ja olen taas. Tee lisää tasoja ja päivitä se. (Viimeisin päivitys joulukuussa 2019)
Pdka
Siks 4/5 koska ei päästä pelaamaan
Paras jää kyl koukkuun
Hyvä peli. Jää koukkuun joka kerta
Haluat ostaa sovelluksen pelaamiseen viimeisestä tarkistuspisteestä on kamalaa. Joskus lasit eivät myöskään mene rikki vaikka palloja heitettäisiin.
Ihan hyvä ajantappo peli
Pidän pelistä todella paljon ja olen jo vuosia. Ainoa ongelma ja olen tavallaan järkyttynyt siitä, että ostin premium-paketin. Kauppa onnistui, mutta en silti voi aloittaa alusta tarkastuspisteistäni tai saada mitään premium-paketin mukana tulevista eduista.
Graafisesti hyvä noi check pointit on ihan turhia sillä jos ei maksa joutuu alottaan alusta
Tarkistuspisteessä 11 olen juuttunut yhteen paikkaan, joka on niin ärsyttävää, koska siihen on erittäin vaikea päästä käsiksi, mutta jos saavutamme sinne, peli oli jumissa.
Tämä peli on erittäin typerä, ikään kuin jos olisit henkilö, joka ei voi tai halua käyttää rahaa, peli on mahdotonta. Mielestäni on hyvä ele antaa ihmisten testata peliä, mutta ilman etenemistä eteenpäin maksamatta on todella huono asia... Jos ihmiset aikovat saada tämän pelin ja epäonnistuvat edelleen, he voivat vain poistaa pelin esim. tein... Rehellisesti sanottuna tämä peli on vain markkinointiansa yritykselle tehdäkseen rahaa.
RIIKKUVUUS JA NIIN hauskaa! Rakastan sitä TÄYSIN, MUTTA OLIN ERITTÄIN PETTYNYT, ETTÄ EN OSTA (PREMIUM) -VAIHTOEHTOA ALOITA TAKAISIN VIIMEISELLÄ TARKISTUSKOHTEENI TASOLLA 3 JA LATASIN VAIN PÄIVÄN JOHTOKUVUUDEN Mahdollisuuksien mukaan, MUTTA SE EI SAA MINUN LOPETTAA SITÄ, MIHIN JÄTTIN POISSA, MINULLA EI OLE VOIMASSA POISTAA TÄTÄ PELIÄ. Anna meille mahdollisuus ostaa (premium)
Mikä on paras flipperipeli Androidille?
Hauska peli, mutta jos pääset tasolle 5 tai sitä korkeammalle, voit yhtä hyvin poistaa latauksen. En käy läpi tuota painajaista uudestaan. Voi myös kääntyä ja lähteä. Tämä peli repii sinut NIIN kovaa. Naurettavaa. 2$ säästää?! Joo.
Löytää Ja Ladata Ilmaisia android-Pelejä Ja -Sovelluksia. Ilmainen Lataus .apk-Tiedosto Androidille. Hae. Home · pelit · Pelihalli; Kick The Buddy
Hyvää ajan viettä!
Peli kaatuu paljon aikaa pelatessaan. Toiseksi, en saa saavutuksia (google play) suoritettuani siinä kuvatut tehtävät.
Iha kyllä
Muutama vuosi sitten pelasin, tuolloin he eivät pyytäneet palkkiota. Nyt pyydetään palkkiota jatkaakseen menetettyltä tasolta muuten pitää aloittaa lähtötasolta...totaalisesti pettynyt...😬😬
Ostin premium-version, maksu on suoritettu, mutta versiota ei ole vieläkään päivitetty. sen yli 24 tuntia. laitoin myös postia, mutta ei vielä vastausta. olisi erittäin ystävällistä palauttaa rahat, jos versiota ei ole tarkoitus päivittää.
Tämä on hieno peli... Niin tyydyttävää... Mutta on ehdotus, että kun missaamme kristallin, pallojen määrä putoaa yhtäkkiä yhteen ja se on todella tuskallista 😑🙄😜... Tämän pitäisi olla kuin kun yksi kristalli ohittaa pallo putoaa, kun peräkkäin toinen kristalli ohittaa nyt kahden pallon pitäisi pudota ja kun toinen peräkkäinen kristalli ohittaa, kolmen pallon pitäisi pudota... Tuo äkillinen pudotus vaikuttaa sopimattomalta... Päivitä tämä..... Kiitos
Se on erittäin hyvä peli, mutta ongelmana ovat tarkistuspisteet ja se, että jos lopetamme pelin vahingossa, meidän on käynnistettävä kaikki peli uudelleen, vaikka meillä ei ole palkkioita, se on ärsyttävää, vaihda se ja minä antaa 5 tähteä
Todella intensiivistä ja hauskaa! Kaivan lasin rikkoutuvan äänen! En halua palata takaisin alkuun joka kerta kun pallot loppuvat!! Ellei osta premiumia. Se on perseestä ja voi todella suututtaa ihmisen, kun se on mennyt niin pitkälle! Tekee mieli särkeä lasia oikeasti!! No, ehkä voit muokata sitä abittia, tehdä uusia paikkoja lasia täyteen korkeaan hintaan ja antaa köyhän kansan nostaa pallojamme ja jatkaa siitä, missä menetimme viimeisen huonopallomme!? Ajattele sitä, pääset pelaamaan enemmän!
Peli on loistava, älkää ymmärtäkö minua väärin, mutta asia on, että kun ostin premiumin, peli antoi minun palata tarkistuspisteisiin. Joten korjaa tämä nyt.
se on aluksi hienoa, mutta se on tylsää 2 tuntia pelaamisen jälkeen. Sinun pitäisi laittaa tehtäviä, erilaisia palloja jne. tehdäksesi asioista mielenkiintoisempia (onnellinen kasvo)
Smash Hit Holdings Oy | Yritys- ja taloustiedot | Kauppalehti
peli on rikki, kun aloitan uuden kierroksen, se ei liiku, voin vain ampua palloja kunnes ne loppuvat, pls korjata tämä, koska tämä oli todella hyvä peli
Repiä irti. Täysin. En ymmärrä, miksi sinun täytyy maksaa niin paljon rahaa pelataksesi uudelleen tasoa, ja mitä ihmettä on tasolla 7. Hukkaan aikaa tämän niin kutsutun "pelin" lataamiseen. Ei yhtään vaikuttunut. Jopa yksi tähti on liian kiltti, se ei ansaitse yhtään. Ainoa syy, miksi olin antanut sille 5 tähteä, oli se, että veljeni pelasi peliä, mutta nyt kun olen kokeillut sitä... Olen pahoillani.