Post by inphalanetemb on Feb 3, 2022 8:26:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tower Conquest: Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tower Conquest: Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Tower Conquest: Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Ik laad het spel op en er verschijnt een aanbieding, dat stoort me niet. wat me stoort is dat ik vastzit omdat tegelijkertijd de aanbieding is afgelopen, de game probeert me de tutorial over de squadrons te geven (ik heb eerder gespeeld) dus nu kan ik niets doen en op de pijl-terug drukken doet niets een van beide.
Leuk om de tijd te doden.
Telkens wanneer ik op het punt sta een niveau te verslaan, crasht het spel, waardoor ik mijn energie verspil, ook is slechts 5 energie behoorlijk vervelend
Ik heb alle heldensterren al gemaximaliseerd, voeg wat meer helden toe ok.
dit zijn gewoon vechtkatten, maar erger, maar ik hou wel van vechtkatten, dus geen 1-sterrenbeoordeling
Meteen als ik in het spel kom, krijg ik de boer aanvaller maar geen toren! Ik kan nergens voor aangezien torens vereist zijn en ik heb alleen de boer ontgrendeld
Goede gameplay maar te traag. Fps zakt van 60 naar minder dan 10 wanneer de eenheid te veel wordt opgeroepen, zelfs in een lage instelling. Asus rog telefoon 2 gebruiken.
Dit spel is erg cool... we kunnen een epische kist en een zeldzame kist kopen... Maar... De kist is duur...
Ik zit in level 92. Na de update kan ik het spel niet openen. . Wat gebeurt er tango. . . ? Voordat ik het spel open, is het resultaat "helaas is de torenverovering gestopt". . Zeer teleurgesteld over mijn inspanning in level 92
Man, deze game is waardeloos, het heeft me verbannen en ik ben nooit meer teruggekomen op mijn account
Tower Conquest: Tower Defense Mod: 100 ٪ تعمل على 317 الأجهزة, صوت بواسطة 43, طورت بواسطة Titan Mobile Llc, Modify a lot of gold coins and
Ik speel dit spel al jaren sinds het is uitgebracht.... helaas werd ik geblokkeerd om redenen waarvan zij alleen weten waarom.... al mijn vooruitgang en hard werken zijn allemaal weg...
Dit is een prachtig spel.
Be Castle Defense: Tower Crush, Tower Conquest v1.0.13 (MOD, Money): 4,5: Download APK. Dino War v2.0.1 APK: Dino War v2.0.1: 4,2: Download APK.
Download Tower Defense: Geometry War Apk voor Android
begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat je niet beter kunt worden zonder geld te gebruiken, maar als je geld gebruikt, is dat de enige manier waarop ik mijn helden heb ontwikkeld en sterker heb gemaakt, ik weet zeker dat er een andere manier is, zoals trainen, maar als je veel krijgt epische kisten, dan krijg je de overhand in een gevecht, het onbenullige ding dat me stoort, de vleermuizen en de dieven daar zo irritant. onzichtbaar plz repareer dit
Erg leuk spel en makkelijk te navigeren, maar nog steeds een behoorlijke uitdaging, maar speelbaar zonder te betalen, het starterspakket zou een geweldige deal zijn als het zou werken; Ik heb ervoor betaald en heb het product nog steeds niet ontvangen.
Ik zou het niet aanraden om daar in de game store te gebruiken, aangezien ik 4,99 heb uitgegeven en eigenlijk niets heb gekregen. Maar ze zorgden ervoor dat ze mijn geld namen. gg
Goed vermakelijk spel, maar je kunt een betaalmuur bereiken als je vaak speelt, als je geen energie meer hebt en er geen advertenties meer zijn om naar te kijken, betaal dan of wacht een paar uur. Betaalmuur.
IK HOU VAN DIT SPEL MAAR IK KAN HET ZELFS NIET DANLOADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk!!
Deze game is echt geweldig, maar ik heb het gevoel dat de arena wat hulp kan gebruiken, qua matchmaking, alsof het je misschien met mensen dichter bij je niveau kan brengen, met vergelijkbare sterrenniveaus als je squadrons, maar verder is alles echt goed en plezierig
Deze game is echt leuk, zelfs als je met bots speelt, dit was de game uit de kindertijd die ik al jaren speel, de ontwikkelaars reageren ook op hun spelers, Ovrerall, dit was de beste game die ik ooit heb gespeeld
Goed spel tot ik geld nodig had of moest wachten. Er staat offline maar laat het niet liegen, je betaalt nog steeds. Lame game ontworpen om geld te vissen
Tower War - Tactical Conquest in de App Store
Hexapolis: Civilization 4X hex [v0. · Strategie en tactiek: USSR vs VS [v1. · State of Survival: The Joker Collaboration [v1. · Tower Conquest: Tower Defense [v23.
Het blijft online en een beetje stabiel offline, dus ik speel het spel offline, de game-graphics zijn echter standaard ingesteld op laag op mijn Tab 3 10.1, maar er is nog steeds vertraging, misschien is er wat werk aan de graphics nodig zodat ik kan spelen het gaat soepel maar voor online heb ik niet veel verwachtingen omdat ondanks veel e-mails en opmerkingen er geen werk en voortgang wordt geïnitieerd. Ook heeft de game de afgelopen drie jaar een glitch in verband met het geluid.
Het spel gaat niet verder in de tutorial zelf, omdat ze bij het starten geen toren gaven
Five separate factions comprised of 180 unique characters, heroes and towers. ○ Objective based strategic combat that challenges your skills in defense and
Hou van jou
Het is leuk
Dit is een eenvoudig spel om onder de knie te krijgen. hou van de graphics en het opzetten. erg verslavend.
dit is een geweldig spel
Je moet echte online PvP hebben, waarbij twee spelers hun troepen selecteren zonder te weten wat de ander heeft gekozen en vervolgens in realtime vechten. Of anders wordt het na een bepaalde tijd echt saai.