Post by inphalanetemb on Feb 3, 2022 8:32:29 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Crush Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Crush Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset ressurshack ▞▞▞
▞▞▞ Candy Crush Saga 2022 version ▞▞▞
Hver gang jeg åpner denne appen kan jeg føle at sjelen min blir sugd bort sammen med lommeboken min mens jeg spiller mer og mer, ber den meg om å be venner om hjelp og trygle vennene mine om å mate avhengigheten min på grunn av det faktum at jeg gikk tom for penger til kjøp liv og krefter jeg har fortsatt ikke kommet over nivå 1, og det er hvor vanskelig spillet tvinger meg til å bruke alle pengene mine, og jeg begynte av alle dere å forholde dere til meg i det hele tatt, avinstallere spillet og de som ikke har har det ennå, vær så snill, spillet vil prøve å beholde deg, ikke gjør det
Bombe, bombe, bombe hater dette dumme spillet..
Variert
Den største delen av et spill, de "enkle" nivåene tar 20 ganger å fullføre, noe som tvinger deg til å kjøpe tilleggene for å fortsette, hjemmelandskap er mye morsommere.
Ekstremt morsomt spill selv om det er en stund siden jeg spilte har fortsatt den gode følelsen da jeg først spilte for aller første gang...mye takk til utvikleren for å lage dette fantastiske spillet....!!!
Mm mann
Morsomt og en god tid morder, men de konstante pop-ups for forskjellige konkurranser og løp er irriterende, og jeg synes det er for vanskelig å være hyggelig på mange nivåer. Taper ofte liv fordi godteriet ikke er mulig å matche på måter for å utføre oppgaven på nivået.
Jeg tror vi bør få flere boostere hver gang du kommer ned til ett trekk til, kjøper du flere liv, det lar deg ikke fordi kongen vil at du skal fortsette å bruke .ore og mer penger, det blir sykt.
Etter siste oppdatering fungerer ikke dagens spinn. Facebook feil. jeg bruker ikke! LAM!! Trenger reparasjon ASAP!
Drøyer for lang tid mellom oppdateringene til android og iphone..
Kan ikke åpnes etter denne ukens oppdatering.....😱
Hvorfor spør du minst to ganger om vi er sikre på at vi ønsker å avslutte spillet, men vi ved et uhell klikker på spill på og blir umiddelbart belastet med gullbarrer. Jeg vet hvorfor ... vil bare høre det. Det er latterlig. Det er den samme knappen som å avslutte spillet. Bare en pengeskaper
Sjokoladeeske ute av drift??Avhengighetsskapende og nedverdigende spill. Det blir lagt opp til at man må kjøpe ekstra liv eller andre hjelpemidler for å komme videre...
Play the sweetest game... Play Candy Crush Saga and switch and match your way through hundreds of levels in this divine puzzle adventure. Join Tiffi
Så langt så bra ... det er veldig underholdende.. selv om jeg har en Samsung og jeg må se annonser for å få varer, er det bra, men jeg antar at det ikke fungerer på Apple-produkter.. så de kan ikke få de spesielle gjenstander
Tvangsannonser..annonser...annonser...var bra, men nå er reklame tvunget... avslutt spillet og gå tilbake, det fungerer for alle disse spillene
De 10 mest solgte iPhone-spillene (HELE TIDEN). Pokemon Go. Despicable Me: Minion Rush; PUBG -spill; Candy Crush Saga; Frukt Ninja
Det ser ut til å være noen feil. Når du går til neste nivå eller etter en reklame, lukkes spillet.
Spillet er ok, men de legger inn uslåelige nivåer uten hell for å passere dem. Du kan bli sittende fast på et nivå i flere uker. De setter deg ett trekk fra fullføring for å lokke deg til å betale for å bestå nivået. Hvert så mange nivå bruker de denne "betalingsmuren" for å prøve å tvinge deg til å bruke penger.
Candy Legend · Fritidsspill Av: Candy Factory Game · Gratis for 5 måneder siden · Versjon: 123 · Lister: 2 + 0 Poeng: 1 + 297,728 Candy Legend is a funny and lovely
Jeg elsker Candy crush-venner best, men jeg har vært i butikken for å ta det opp og den hyggelige unge mannen la det på hjemmesiden min, men nå finner jeg det ikke bare Candy crush Saga og jeg må rapportere til deg at det er en helt annet spill .Jeg var med en annen telefonkomp. Og i årevis var jeg i stand til å spille spillet mitt, og jeg mistet aldri fremgangen min, og jeg ble ikke bedt om å kjøpe noe så lenge jeg vant spillet, jeg var i stand til å gå videre. Jeg vet at dette er et langt brev, hvorfor setter du oss tilbake til en hver gang nå
Fortsatt et fantastisk spill. Men er ikke fornøyd med den nye bakgrunnsmusikken. Vennligst ta tilbake musikken vi er vant til.
Moro
Candy Crush Saga Last ned og installer | Ios
Dette spillet er satt opp for å få oss til å betale for å slå de harde nivåene. utviklere sendte meg til og med en pakkeavtale for $2,99 om at de vet at det er et vanskelig nivå, så her er en pakkeavtale for deg. Hvis de ikke gjorde det, ville jeg gitt spillet fem stjerner.
Sensasjonelt og tilsetningsstoff Men jeg elsker det spesielt episodeløpet der du kan vinne $25 gullbarrer hvis du gjør 15 episoder og som vinner et nivå fordi hvert nivå har 15 episoder. Deretter kan du gå til neste nivå og være først igjen til å vinne nivået og du kan vinne ytterligere $25 gullbarrer og etter at du har samlet en god mengde gullbarrer kan du kjøpe boostere for å hjelpe deg å vinne hver episode raskere.
Får ikke oppdatert spillet 😠
Avslappende spill
Kommer ikke inn..
Måtte slette spillskjermen ble svart jeg mistet alt gull og osv.😣måtte starte på nytt!!!!!! Dette begynner å bli lei av å måtte slette og starte på nytt fordi skjermen blir svart! Virkelig frustrerende!!!!!!!
Gøy. Menn, penger, penger, penger, penger. Nevnte jeg penger? De ber om penger fra deg konstant fra du begynner å spille. Du vinner på flaks ikke strategi. Som sakt veldig gøy, men penger, penger hele tiden.
Greit spill, med tåpelig cash shop. Hadde gjerne betalt litt for å øke liv-limiten til for eksempel 10 eller 15, men betaler INGENTING for små boosts i noen få timer. Med andre ord, dere tjener NULL på meg.
Klassisk kampspill. Elsker det. Veldig avhengighetsskapende. Utfordrer alltid deg og viktigst av alt hjernen din.
Candy crush game - Skatt utleie
Etter å ha kommet borti facebook knappen,fungerer ikke lykkehjulet og har ikke lenger tilgang til innkjøpte gullbarrer. Jeg nekter å være tilkoblet FB for å spille. Det er heller ikke opplyst noen plass.
For mange 30 sekunders meldingsannonser, må stoppe appen og starte på nytt. Mange av videoene starter ikke engang siden denne oppgraderingen, vet kundene som lader dette
Bare søppel. Kun ute etter å melke penger ut av kunder
Jeg ville gitt den mordstjerner hvis den ikke krever at du kjøper så mange gjenstander og boostere for å komme videre i spillet. Det er sprøtt hvor lite du kan oppnå uten å betale.
Jeg elsker dette spillet, men noen ganger er nivåene ekstremt vanskelige å passere uten kjøp mistet forbindelsene for ofte med sterk WiFi sjokoladeboksen min har satt seg fast den sier at serveren ikke er tilgjengelig de siste 2 ukene. Jeg har ikke kunnet motta noen priser fra sjokoladeboksen min 🥺
Skyldes at jeg oppdaget at alle gratisspinn forsvant etter kjøp av booster. Ser gjerne på en reklame for å få gratis booster, men disse har totalt forsvunnet. Vurderer å avinstallere.